Klacht OVStore : Ik wil van OVstore horen dat mijn order geannuleerd word en dat zij Billink regelen dat er geen bet

Knevel-Jonkman

Waardeloos bedrijf!! Ik zit al vanaf januari '17 op mijn bestelling te wachten, aanmaningen aan de lopende band, ik heb al heel vaak ge-maild, gebeld, voicemail ingesproken, Whattsapp gestuurd, er is totaal geen contact met dit waardeloze bedrijf te krijgen!!! Ik heb vorige week een klacht ingediend via klachtenkompas en via dat vroeg OVstore bijna direkt met een reactie aan mij om contact op te nemen, helaas kunt u lezen dat dat met dit waardeloze bedrijf onmogelijk is!! Denk er nog maar goed over na om met Ovsore zaken te doen! Ik NOOIT MEER!!
Heb ik net eindelijk contact via Whattsapp en zeg dat ik, nu ik eindelijk contact met ze heb, mijn zaak geregeld moet zijn vandaag maar wat zegt die *** aan de kant van OVstore...... Ik ga hier op dit moment niet op antwoorden. Ik markeer dit bericht als ongelezen en kom er morgen wel op terug. Als u afgekoeld bent; ik verwacht namelijk een agressieve en nare conversatie.
Wat een %#+*^[%#¥$£<

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

OVStore
    Er loopt momenteel een onderzoek bij PostNL, zodra het onderzoek is afgerond wordt u hierover geïnformeerd. Momenteel bekijkt de vervoerder waar uw zending is afgeleverd.

Knevel-Jonkman
Zo zo, na 5!! maanden is er iets beweging, ik ben heel benieuwd hoelang ze gaan zoeken want er is NIKS waar dan ook afgeleverd!! Dhr Valli heeft mij vandaag gebeld, het wordt ze schijnbaar toch heet onder de voeten, jammer dat dhr Valli op een gegeven moment vreselijk begon te schreeuwen ( duidelijk uit frustratie omdat HIJ fout zit, als laatste riep hij: EN ANDERS ZEG IK GEWOON DAT HET BIJ JE BUREN IS AFGELEVERD DAN KRIJG JIJ EEN GROOT PROBLEEM Hahaha, gelukkig heb ik het gesprek opgenomen, tip voor alle vele andere gedupeerden van OVstore!!

Ook een klacht indienen over OVStore ?