Opgelost door OVStore : Kut

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 269483
Gebruiker
Niets gekregen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim voot mijn vakantie een koffer bestelt. Hij is dus nooit aangekomen. Dacht gelukkig heb afterpay genomen. Maar nu blijft dat bedrijf elke keer haar geld te krijgen en nu moet ik zelfs meer betalen dan de koffer heeft gekost. Meerdere malen met ov store gebelt maar geen enkele reactie. Ben erg boos

De oplossing

Niets betalen natuurlijk. Ik heb ook niets gekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niets gekregen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Factuur ingetrokken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen