Klacht OVStore : Late levering van bestelling 1717217, maar ander merk en kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 264247
Gebruiker
Consument algemeen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Opmerkelijk !!
Late levering van bestelling 1717217

Op 10-06-17 wordt door DHL Parcel !!, dus niet door het eerder aan mij gemelde UPS, mij een pakket aangeboden namens Europaket+ Gmbh, Atoomweg 30 3542AD Utrecht.
Zou dit pakket mijn op 12-3-17 bestelde Mannesmann trolley bevatten?
Inderdaad bevatte het pakket een trolley maar niet van het merk Mannesmann maar een Folding Festival Trolley van Yellowstone.

Erger...... een van de twee wielen blijkt gebroken.
Samenvattend, na ongeveer drie maanden wordt er een trolley geleverd van een ander merk dan besteld en tot overmaat van ramp is de trolley kapot !!
OVStore blijkt overeenkomstig de talrijke meldingen volstrekt chaotisch en slecht te functioneren.
Vraag; Wat te verwachten van een retourzending op eigen kosten ???

Zie ook mijn eerdere meldingen over bestelling 1717217

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Het antwoord van de OVStore, dat ik akkoord gegaan zou zijn met een "alternatief levering", is volstrekt bezijden de waarheid. De geleverde trolley is niet alleen kapot bij de levering maar is bovendien van een inferieure kwaliteit. Het bewijs middels een foto was reeds bij het indienen van mijn klacht geleverd. Ik zal de foto nu publiekelijk maken. Door het antwoord van de OVStore en de exceptioneel late levering heb ik er geen enkel vertrouwen in dat de OVStore mij de Mannesmann trolley binnen een acceptabele termijn of überhaupt levert, als ik nu de kapotte trolley retourneer. Het gebroken wiel heb ik nu provisorisch gemaakt. Als de OVStore een betrouwbare en klantvriendelijke webstore is wordt nu op korte termijn mij de bestelde en betaalde Mannesmann trolley geleverd. Per kerende post zal ik dan "de alternatief levering" retourneren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    OVStore
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U bent akkoord gegaan met een alternatief levering, u kan de bewijslast toesturen waarbij u kunt aantonen dat de zending kapot is geleverd. Informatie vindt u op www.OVStore.nl/retourrecht

    Wenst u hier geen gebruik van te maken dan dient u het zelf te retourren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen