Klacht OVStore : Levertermijn overschreden en geen reactie op vragen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 260788
Gebruiker
Ilse Ro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geplaatst 24 maart 2017. Levertermijn van 30 dagen is overschreden. Mails verzonden, geprobeerd te chatten, geen antwoord. Meerder mailen gebeld. Moet iedere keer terugbellen omdat de betreffende persoon die antwoord zou kunnen geven niet aanwezig zou zijn??? Ik vertrouw het niet. Volgens mij ben ik opgelicht.

De oplossing

Bestelling annuleren en geld retour. Heb hierover ook een mail gestuurd, maar krijg geen enkele reactie. Deze week geen bericht dan ga ik aangifte doen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    OVStore
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Roijackers,

    Uw bestelling is 2 weken geleden op nummer 39 bezorgd nadat er niemand thuis was. We maken tevens ook gebruik van een ander review platform. Graag ontvangen we van u een e-mail met (Ordernummer) zodat ons klantenservice alsnog op uw vraag kan reageren. Groet, Valli

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilse Ro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Huisnummer 39 woont niemand, het staat al ruim een jaar te koop! Onzin verhaal. Ook nooit een briefje ontvangen dat het product, bij de niet bestaande buren, is geleverd. Diverse keren gepoogd om klantenservice op allerlei manieren te bereiken, hetgeen niet lukt. Men reageert nooit. Uiteindelijk belde meneer Valli, na diverse pogingen mijnerzijds, terug, Tijdens dit gesprek is het allemaal de schuld van de klant en hanteert hij een agressieve manier van communiceren. Nog nooit meegemaakt dat iemand zo klanten te woord staat. Er is maar 1 oplossing volgens hem, opnieuw leveren over 2 weken, enwel op 18 mei 2017. Geld terug is geen optie. Om hem de kans te geven het bestelde product WEL te leveren afgesproken dat men het product op 18 mei 2017 alsnog zal leveren. Overeengekomen dat men alleen aan ons, de bewoners, zal leveren, na legitimatie. Ik ben benieuwd en wacht af. Mogelijk kan het geschil zo toch opgelost worden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen