Klacht OVStore : Na aangifte politie is een zak vol patronen op gestuurd die ik grotendeels niet eens besteld heb.

Bestelling ORD1718998

Nadat ik aangifte had gedaan bij de politie was OVstore ineenkeer wel bereikbaar. (binnen 2 uur zelfs).
Ik adviseer dat dan ook et doen op: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen#u-bent-opgelicht-bij-een-aankoop-of-verkoop-via-internet
Beloofd is dat ze het pakketje wat ik besteld had direct zouden versturen en dat ze dit eigenlijk al gedaan hadden en ik het pakket dubbel zou ontvangen...
Dat zogenaamde eerste pakketje heb ik nooit ontvangen en dat zou ook niet eens door mijn brievenbus hebben gepast (zou poststuk zijn)
Ik had er al een naar gevoel bij dat de kwaliteit die geleverd zou worden gezien al deze klachten niet best zou zijn dus heb uiteindelijk gevraagd om mijn geld terug.

Uiteraard niets meer wat van gehoord, maar kreeg wel een bericht van postnl dat er een pakketje klaar lag bij het afhaalpunt...

Ik denk... zal het dan toch nog allemaal goedkomen?!

Nee hoor, er zaten inderdaad inktpatronen in de bestellen maaaaaar...

Besteld:

3x - Compatible CLI551 cyaan XL (12 ml)

3x - Compatible CLI551 magenta XL (12 ml)

3x - Compatible CLI551 geel XL (12 ml)

3x - Compatible CLI551 zwart XL (12 ml)

3x - Compatible PGI550 zwart XL (pigment) (25 ml)
Ontvangen:
3x c526 c cyaan (dus niet de XL versie geen idee wat dit is eigenlijk ziet er heel anders uit! zeker geen 12 ml ook)
3x c521 Y geel (dus niet de XL versie geen idee wat dit is eigenlijk ziet er heel anders uit! zeker geen 12 ml ook)
1x C551XL Y geel (dit is de enigste gele die past :S)
2x C525 black (geen idee wat dit is en ook zeker geen 25 ml)
3x C551XL BK (deze kloppen)
0X Compatible CLI551 magenta XL (12 ml) (Ov store denkt dat ik prima af kan zonder Magenta blijkbaar)

Graag onderstaande ontvangen! dit is wat ik besteld heb en wat mist. 3 zwarte patronen kloppen en 1 gele. De rest kan ik helemaal niets mee! Mangenta ontbreekt zelfs in zijn geheel! Ik heb aangifte gedaan bij de politie en ga ze bellen wat ik hier mee moet. Dit heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt.
De andere patronen wil ik best retourneren maar niet op mijn eigen kosten! daar lees ik ook al zat ongein van op deze website dat dat niet terug wordt betaald.
3x - Compatible CLI551 cyaan XL (12 ml)

3x - Compatible CLI551 magenta XL (12 ml)

2x - Compatible CLI551 geel XL (12 ml)
3x - Compatible PGI550 zwart XL (pigment) (25 ml)

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Faceit
    Nog steeds geen reactie en nog steeds het juiste product niet ontvangen. OVstore houdt zich stil hier op klachtenkompas maar ook op hun eigen website.
    Faceit
    Mail gestuurd naar Ov store en een whatsapp bericht. Ik heb zowel hier als via mail of whatsapp geen bericht terug mogen ontvangen. Ben bang dat het bedrijf alleen kan incasseren en niet hun klanten van goede dienst kunnen zijn... Politieaangifte staat nog steeds wegens fraude. Ook heb ik diverse andere instanties aangeschreven om dit bedrijf in de "spotlights" te zetten. Ik ben zo te zien niet de enigste die ze belazeren.
    Faceit
    Wederom niet gehoord. Bedrijf stuurt doodleuk verkeerde spullen op en ziet het daarmee als afgedaan. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat we horen dat ovstore failiet is. Het verbaast me dat de Nederlandse overheid dit soort praktijken zolang door de vingers ziet.
    Faceit
    Nog steeds geen reply, zelfs op youtube spreekt men schande over uvstore en de praktijken gaan vrolijk door.
    Faceit
    Nog steeds geen contact gehad en nog steeds de juiste inktpatronen niet geleverd
    Nog geen reactie
    Geen reactie gehad
    Geen reactie

Faceit
UPDATE U PAKKET IS AL EERDER BEZORG OP DIT ADRES Xxxxxxx MIJN CHEF ZEG DA ZOLANG U PUBLIEKELIJK ONS BLIJF BESCHULDIGEN KOMT ER GEEN OPLOSSING We hopen u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

Ook een klacht indienen over OVStore ?