Klacht OVStore : Niet binnen de aangegeven periode geleverd

C. Mocking

Ik heb op 16 maart een bestelling geplaatst, een rozenboog.
Als je snel geleverd wilde hebben moest je bezorgkosten betalen, had je geen haast dan was de bezorging gratis. Ik had geen haast want er werd al bij de bestelling aangegeven dat de uiterste bezorgdatum 10 april zou zijn.

Ik kreeg direct een keurige bevestiging van mijn bestelling met daarbij de mededeling dat ik de bestelling inderdaad uiterlijk 10 april in huis zou hebben.
Ik zou per mail een bericht toegestuurd krijgen over de precieze datum van levering.
Dat is tot nu toe niet gebeurd en het is nu 10 april.
28 Maart heb ik gemaild dat ik een week op vakantie ging van 31 maart t/m 6 april. Gevraagd de rozenboog vóór 31 maart, of anders erna te leveren. Geen reactie gehad.
Afgelopen zaterdag 8 april heb ik gebeld. Ik wilde weten hoe laat de rozenboog maandag 10 april geleverd zou worden.
Ik kreeg als reactie dat ik, als ik haast had met de bestelling, gewoon de verzendkosten moest betalen, dan werd er snel geleverd. Maar ik ben akkoord gegaan met de langzame levering te weten als uiterste bezorgdatum 10 april.
Hier ben ik erg boos over.

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OVStore ?