Klacht OVStore : oplichters

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 266871
Gebruiker
JackKing
Datum
2 reacties

Details

De klacht

16 april besteld, steeds mijn status veranderen, telefonisch contact krijg ik een grote mond en de belofte binnen 2 weken mijn product te ontvangen, eind mei dus, steeds weer status veranderen, meerdere meldingen dat geleverd wordt, nu 8 juli staat de status op leveren in week 35, schandalig, ze verwijzen naar een blog op hun site waarin ze de consument de schuld geven van hun slechte service, maw oplichters zeer klant onvriendelijk. na 20 weken waarschijnlijk nog niets. sleeeeeecht. terugbetaling is niet mogelijk.

De oplossing

leveren of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    JackKing
    Datum
    inmiddels aangifte gedaan, ook dat wordt niet serieus genomen. jammer dat een site als deze het vertrouwen van de consument beschadigd. blijkbaar komen ze hier gewoon mee weg, anders zouden ze dit wel zo spoedig mogelijk oplossen met een gepast excuus , daarin tegen leggen ze wederom de schuld bij de consument aldus hun eigen blog op de site

  2. Auteur
    JackKing
    Datum
    helaas nog steeds geen serieuze reactie, 1 reactie ; steeds een doorverwijzing naar hun blog waarin ze de consument de schuld geven, en een antwoord op de vraag ; krijg ik mijn product nog ; tuurlijk. nog steeds geen vertrouwen in deze webshop. alle reacties op internet spreken voor zich.
    hun geattendeerd op hun leveringsvoorwaarden waaraan ze niet voldoen, leveren binnen 4 weken.....wordt dus 20 weken , vertrouw er niet op dat het dan wel gaat komen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JackKing
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen aanbod voor een oplossing, het is hier heel normaal om de koopovereenkomst niet na te komen, geld terugstorten is geen optie hier. 20 weken wachten , besteld in week 15 en levering week 35, als het dan wel komt,de status heeft meerdere malen op verzonden gestaan, constant smoesjes om niet te leveren, is hier heel normaal, alle mail contact wordt niet serieus genomen, aangifte blijkbaar ook niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen