Klacht OVStore : Order betaald maar goederen niet ontvangen, eigenaar beweert het tegendeel maar kan het nt bewijzen

Klachtnummer
# 271028
Gebruiker
Amova
Datum
0 reacties

Details

De klacht

we hebben op 10/4/17 een bestelling van 2 artikelen geplaatst en betaald ( #ORD1718387). Deze zijn nog steeds niet geleverd ondanks dat de webshop beweert dit al 2x te hebben verstuurd. 1 van de levering zou volgens hen gedaan zijn bij een huis die te koop staat en waar de bewoners zelden aanwezig zijn. Bij navraag hebben zij niets ontvangen. Bovendien hebben we nooit een briefje van de vervoerder ontvangen dat ze het niet konden afleveren Hiervan wil of kan de verkoper geen bewijs van de vervoerder van voorleggen. We hebben meerdere telefoon- en chatgesprekken en meer dan 20 emails hieraan besteed (waarvan een aantal bijgevoegd) maar zonder resultaat. Het pakket hebben we nooit ontvangen. Ook het meerdere verzoeken tot koopontbinding en terugbetaling zijn door de ondernemer geweigerd want de bestelling zou al 2 keer geleverd zijn. We hebben op 9 augustus per email in gebreke gesteld en daar een negatief antwoord op gekregen.

De oplossing

Dat de verkoper aantoont dat de bestelling weldegelijk is verstuurd (als dit naar zijn zeggen al 2 keer is gebeurd dan moet dat mogelijk zijn) en waar het dan is afgeleverd want dan was het niet op ons adres (staat goed in onze accountgegevens op de OVStore website). En indien dit niet aangetoond kan worden dat wij alsnog deze op ons adres geleverd krijgen of het volledige bedrag terugbetaald krijgen. We hebben keurig op tijd betaald maar daar geen goederen voor in de plaats gekregen. (Het adres van de ondernemer is onlangs veranderd in Mijlweg 7, 4131 PJ Vianen)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen