Klacht OVStore : OVStore is klantonvriendelijk en komt zijn afspraken niet na!

Klachtnummer
# 285863
Gebruiker
Soof12345
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestekbak
Ik heb op 10 juli 2017 een bestekbak besteld bij OVStore. Al snel werd bekend dat de bestekbak niet leverbaar is. Ik heb OVStore wel 15 keer gebeld, maar elke keer werd ik afgewimpeld. We zijn nu bijna in 2018 en OVStore laat niks van zich horen en wil niet mijn geld teruggestort.

De oplossing

Van OVStore verwacht ik een excuus en het geldbedrag moet retour gestort worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen