Opgelost door OVStore : Prducten bij de OV Storen besteld, maar niks ontvangen en geen geld terug.

Neshca

Hallo,

Op 04-08-2017 een bestelling geplaatst via de OV Store, mijn product zou op 08-08-2017 geleverd worden. Ik heb geen e-mail ontvangen van de precieze tijdstip van levering, dus ben ik op 09-08-2017 gaan bellen met de OV Store. Wanneer ik bel met de OV store ((0)850020201)) krijg ik een melding dat ik mijn ordernummer of vraag moet inspreken en dan word ik teruggebeld.
Medewerker X belt mij terug na een aantal minuten, ik leg uit dat ik iets besteld heb, maar dat ik niets heb ontvangen. Terwijl er op de site van OV Store staat dat mijn product verzonden is. Deze medewerker gaf aan dat ik nog op de bevestigingsmail van Post NL moet wachten waar er een track and trace code in staat. Ik gevraagd of hij niet kan onderzoeken wat er mis is gegaan, als antwoord gekregen dat ik gewoon moet wachten en als ik niet tevreden ben met de service van de OV Store, ik voortaan maar via Bol.com moet gaan bestellen. Hij kon me niet verder helpen...

Ik heb dus in de middag wederom gebeld en gesproken met een andere medewerker. Medewerker Y gaf aan het vreemd te vinden dat ik mijn product nog niet binnen heb, daar hij kon zien dat het wel verzonden is. Gevraagd naar de Track and trace code en medewerker Y gaf aan dat dit niet nodig is want mijn pakket kon door de brievenbus en daar heb je geen track and trace code voor nodig. Gevraagd of hij kan onderzoeken wat er mis is gegaan en hij gaf aan dat hij een fraudeonderzoek ging opstarten en dat ik op maandag 14-08-207 een terugkoppeling zou krijgen. Aangedrongen om een bevestigingsmail van ons gesprek te krijgen, dit is met veel trekken en duwen gelukt!
Gisteren dus (09-08-2017), aan het einde van de dag een aantal keren gebeld met de OV Store en mijn berichten achtergelaten, maar ik heb geen reactie gekregen. Ik heb 2x een e-mail gestuurd met de vraag bij wie ik een klacht kan indienen, maar niemand geeft thuis.
Zelf gebeld met Post NL om na te gaan of zij mijn bestelling binnen hebben gekregen en al geleverd, maar de medewerker van Post NL geeft aan dat zij op mijn adres en naam geen enkele bestelling hebben gekregen van de OV Store en/of geleverd.

Het punt is dat ik geen contact krijg met de OV Store, men geeft geen terugkoppeling, geen geld terug en ik heb geen product geleverd gekregen.
Ik blijf als consument erg machteloos en boos achter. Dit kan niet!!! Dit is onacceptabel en men is erg klant onvriendelijk!!!

Met groet,

N.Comenencia (comenencia_vladineshca@hotmail.com)

Geld terug aub.
mijn bestelde en betaalde producten:-)

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Neshca
    Geen reactie ontvangen van OVStore. Wanneer ik bel en vraag om de leiding te spreken dan krijg ik als reactie dat het niet kan en dat zij geen klachtenprocedure hebben.

Spijtig dus. Geen product en geen geld terug!!!

Ook een klacht indienen over OVStore ?