Opgelost door OVStore : Teleurgesteld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 265012
Gebruiker
Soesana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1 juni kabbalah besteld, nog steeds niet ontvangen, via email en WhatsApp berichten gestuurd, maar helaas geen reacties.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Soesana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 2 dagen van de klacht, een mail ontvangen van ovstore, dat de bestelling is gestuurd. Inmiddels mijn bestelling ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OVStore ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen