Klacht OVStore : Totaal onbetrouwbaar zaakje. Klantenservice die er nooit is. Producten worden niet geleverd

sad Niet opgelost
draaiertje

3 weken geleden een bestelling geplaats. Sindsdien geen reactie meer, ze zijn totaal onbereikbaar voor een reactie. Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storen..... maar zoals ik hierboven al heb gezegd, reageren ze nergens op. Mijn advies is om hier nooit meer iets te bestellen.

Mijn aankoopbedrag terug.

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

OVStore
    U heeft reeds contact gehad met ons klantenservice en hier afspraken mee gemaakt. Uw bericht wijkt af van de afspraken die zijn gemaakt, gelieve met spoed contact met ons op te nemen via 0850020201

draaiertje
Er werd verteld dat er al 13 mailtjes waren verstuurd. En dat ze per direct een controle mail gingen versturen. Nou die 13 mailtjes zijn nooit aangekomen, de test mail wel. Het pakketjes zou afgeleverd zijn bij een agentschap. Heb navraag gedaan maar daar is het nooit geweest. Vandaag weer gebeld, maar dit bedrijf is gewoon niet te bereiken. Ze zouden gaan kijken wanneer het op voorraad was, zodat ze het konden opsturen. Het is nu ruim 3 weken gelden, ik wil gewoon mijn geld terug. Ik heb hier geen vertrouwen meer in.

Ook een klacht indienen over OVStore ?