Opgelost door OVStore : Waardeloze behandeling met enorm lange levertijd?! Annuleren niet mogelijk.

angry Opgelost
Jeffrey kuijpers

WAARDELOOS, de slechtste ervaring ooit met een webshop. Geen / slechte communicatie, annulering niet mogelijk, elkaar tegensprekend personeel en eenzijdig nakomen van voorwaarden en vooral erg slechte service. Alsof het een voorrecht is dat je bij de webshop mag bestellen. Misschien dat het aan de optie gratis bezorging ligt, maar dat deze webshop een webwinkelkeur heeft vind ik een wonder, doet twijfelen aan de waarde van het keurmerk.

Bijna 5 weken verder: bij OVStore geen deurbel in huis, veel irritatie, telefoongesprekken en e-mails verder. DRAMA.

Godzijdank heb ik voor een achteraf betalen optie gekozen, anders had ik waarschijnlijk ook nog 5 weken op mijn geld kunnen wachten.

EDIT:
Een bijzondere toevoeging die naar mijn idee goed aangeeft hoe OVStore met enorm slecht behandelde klanten omgaat, die vervolgens een review plaatsen. Lees hieronder het bericht dat ik een klein half uur na het plaatsen van de review ontving, dan is het blijkbaar wel mogelijk om snel te handelen:

"Na aanleiding van uw review laat ik u bij deze weten dat we uw order hebben laten annulleren bij de achteraf betaal patij. We hebben tevens melding gemaakt dat de bewoners verhuist zijn, dit betekend dat er op het opgegeven adres voorlopig niet meer betaald kan worden via achteraf betalen. Dit is een standaard procedure als iemand verhuist is."

Excuus van OVStore voor de belachelijke behandeling. Annuleren van bestelling voor levering mogelijk maken!

Wij vinden dat OVStore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

OVStore
    Beste Jeffrey, Wij zijn wettelijk verplicht te melden als een bewoners verhuist is. Helaas heeft u meer tijd om overal en nergens berichten te posten maar geen tijd om ons te laten weten of we uw overbuurvrouw hebben gesproken. Dit zou u ons netjes laten weten, helaas lezen we overal gekoppelde review berichten om ons zwart te maken. Dit vinden we jammer. We vinden het ook jammer dat we uw pakket niet succesvol hebben kunnen aflaveren omdat er andere mensen in het huis woonde.

Jeffrey kuijpers
Goedendag, Wederom een erg bijzondere reactie die de aard van de webshop perfect vertegenwoordigt. Daarbij een aardige poging om deze klacht en de review (want dit zijn de berichten die "over en nergens worden gepost") in een kwaad daglicht te stellen. Alsof dat alles nog niet genoeg is wordt er nu wederom iets van mij zijde verlangd, waar dit tot heden niet anders is geweest. Neem je verantwoordelijkheid en gedraag je zoals je van een professional mag beamen. Dan verschijnt er niet een klacht en review als deze. Edit (14-06) 25-04-2017: Bestelling geannuleerd door Ovstore (na ingebrekestelling van mijn zijde). 14-06-2017: Eindelijk een excuus ontvangen van OVStore, jammer dat deze in een brief komt met beschuldiging van Smaad omdat deze klacht niet op opgelost staat. Maargoed eerlijk is eerlijk, ondanks de beschuldiging van smaad kan ik na het excuus dat in dezelfde brief staat eindelijk mijn klacht als opgelost beschouwen. Weliswaar blijf ik verschrikkelijk boos!

Ook een klacht indienen over OVStore ?