Klacht OVStore: Kapot product ontvangen

C. vd Acker

Mijn klacht per mail aan OVstore verstuurd:

Afgelopen donderdag ontving ik de kookpit. Ik zag dat de doos enigszins beschadigd was maar heb de kookpit uit goed vertrouwen in de doos gelaten en meegenomen op vakantie.
Gisteren wilde ik gaan koken op de kookpit, helaas trof ik in de doos een ontzettend kromme en verbogen kookpit aan. Belachelijk. Hoe kunnen jullie zulke rotzooi verkopen en toesturen!

De kookpit durf ik niet in het stopcontact te steken, geen idee of het apparaat binnenin technisch in orde is. Nu ben ik dus genoodzaakt in Frankrijk alsnog op zoek te gaan naar een ander kookstel.

Graag ontvang ik met spoed mijn geld retour. Tevens ontvang ik graag een antwoordnummer van jullie bedrijf, zodat ik de kookpit retour kan sturen als ik terug in NL ben.

Mvg Carlijn

Reactie van OV store:

Hi Carlijn,

U bent verplicht een dergelijke defect binnen 24 uur te melden na ontvangst, er is niet te controleren wanneer de zending defect is gegaan. We versturen artikelen natuurlijk compleet en heel, u kan gebruik maken van onze retourrecht www.OVStore.nl/retourrecht

Na ontvangst sturen we een nieuwe toe.

Met Vriendelijke Groet,

.......……
Niet eens een excuus ontvangen dus. Belachelijk.
De verpakking van de verzending was niet beschadigd, echter was de doos in de verzendverpakking wel kapot. Daaruit kan ik opmaken dat het voor verzending al defect was.
Het bedrijf zegt van alle zendingen filmpjes te maken van het inpakproces. Dat filmpje heb ik nu opgevraagd.
Ik ben benieuwd....

Mijn geld terug en het artikel kosteloos terug kunnen sturen.
Tevens natuurlijk excuses.

C. vd Acker
    Tot op heden niets gehoord helaas

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren