Klacht Oxfam Novib: Automatische Incasso

ziggo

Ik maakt drie maandelijks zelf een bedrag over van € 24,50 over naar OXFAM. Opeens worden het bedrag automatisch afgeschreven. Ik heb hiervoor nooit getekend. Ik wil nu de automatische incasso stopzetten en donateur schap opzeggen. Ik heb hiervoor een Email gestuurd voor opzegging. Wel een antwoord terug gekregen dat de incasso en het donateurs zal worden beeindigd. de zekerheid een stoppingskaart opgestuurd. Toe voor de tweede keer weer een incasso werd gedaan heb ik geprobeerd dit t e storneren, Contact opgenomen met de ING bank en gevraagd, hoe ik bedrag kon storneren. Dit was bij de bank niet mogelijk. OXFAN moest dit regelen. Er wordt nik geregeld alleen maar bedragen afgeschreven.

Stop zetten van het donateurschap en geen automatische incasso meer.

Oxfam Novib
    Geachte heer Wilschut,wat vervelend om te horen dat er zoveel onduidelijkheid bestaat rondom de bijdragen voor Oxfam Novib.
    Naar aanleiding van uw klacht heb ik in onze administratie gekeken en daar staan inderdaad bedragen bijgeschreven van 24,50 voor uw donatie in het kader van het Totaal programma.
    Deze bijdragen worden echter overgemaakt middels een periodieke overboeking via uw bank en worden niet door ons geïncasseerd. Dit zal ook de reden zijn waarom de bedragen niet konden worden gestorneerd door uw bank. Zou u bij uw bank willen informeren of er via hun een periodieke overboeking loopt en daar de wijziging willen aangeven, zodat de overschrijvingen niet meer zullen plaatsvinden. De bank laat helaas niet toe dat wij dit voor u doen. Wanneer wij u ergens anders mee kunnen helpen of u meer informatie wenst over deze bijdragen verzoek ik u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 070-3421777
    Het spijt me dat ik niet meer voor u kan betekenen en ik wil u bedanken voor uw jarenlange bijdragen aan Oxfam Novib.
    Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen.Met vriendelijke groet,
    LOTTE VELDMAN | Informatie&Service en Receptie
    Oxfam Novib | The Hague | +31 (0) 70 3421 777
    www.oxfamnovib.nl | Ambassadeurs van het zelfdoen

Ook een klacht indienen over Oxfam Novib?