Klacht Oxfam Novib: Eenmalige donatie blijkt een jaar abonnement te zijn

Klachtnummer
# 357849
Gebruiker
Qwerty
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aan de deur werd gevraagd om een water actie voor indonesie te steunen middels een donatie. Ik kon lid worden en eenmalige donatie doen. Daarvoor zou ik een mail ontvangen waarbij ik de keuze had om 1x te doneren of een maandelijks terugkerende donatie te doen. Onder aan het inschrijfformulier stond omschreven dat het toch NIET ging om een eenmalige donatie maar om een donatie over een periode van 1 jaar

De oplossing

De donatie actie aanpassen met een optie tot eenmalige donatie

1 reactie

  1. Auteur
    Oxfam Novib
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Caljouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het zo is gelopen bij u! Ik wil u daar onze welgemeende excuses voor aanbieden. Natuurlijk gaan wij uw donateurschap omzetten naar een eenmalige gift. Ik heb op uw postcode gezocht, maar kan helaas uw gegevens niet vinden in ons systeem. Kan het donateurschap op een ander adres staan? Wilt u even contact opnemen met onze klantenservice, dit kan via info@oxfamnovib.nl of via telefoonummer 070-3421777. Met vriendelijke groet,

    Gaby Kraaijeveld
    I&S Oxfam Novib

Ook een klacht indienen over ?