Opgelost door Oxfam Novib: Met name het 'visitekaartje' van de firma Mevr. Bihari, weigerde donatie na een overlijden terug te

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 322313
Gebruiker
W.E.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Schofterige klantenservice.

De oplossing

Of ze weten wat voor personeel ze in dienst hebben?

2 reacties

  1. Auteur
    Oxfam Novib
    Datum
    Beste mevrouw van Leeuwen,

    Wij kunnen ons heel erg goed voorstellen dat dit heel vervelend voor u is. Wij willen dit probleem graag met u bespreken en komen hier zo spoedig mogelijk op terug met een passsende oplossing


    Met vriendelijke groet,

    Gaby Kraaijeveld, Oxfam Novib
  2. Auteur
    W.E.
    Datum
    Mijn moeder was jaren lang donateur van uw organisatie. Is het dan zo vreemd, dat ik gezien het schandaal Haïti, de teveel betaalde donatie terug wil?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.E.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mevrouw Kraaijeveld van Oxfam Novib zou de persoon er op aanspreken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Oxfam Novib?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen