Opgelost door Oxfam Novib: Misbruik persoonsgegevens

sad Opgelost
Yvonne

Bedrijf maakt al jaren misbruik van mijn telefoonnummer welke ik nooit aan hun heb afgegeven. Elke keer belooft men dit aan te passe maar tevergeefs. Eerder ingediende klacht via klachtcompas is in de doofpot gestopt en ineens verdwenen en uiteraard zonder enig reactie van hun kant. Tevens negeren zij het bericht dt mijn moeder is overleden en haar gegevens staan nog steeds in hun systeem. Ronduit schandalig en onmenselijk

Gegevens uit hun systeem van mij en mijn moeder.

Oxfam Novib
    Geachte mevrouw Kuiken,

Mijn excuses voor de vertraagde reactie. Mijn collega heeft eerder geprobeerd hier een reactie te plaatsen, maar kreeg deze op de site klachtenkompas.nl niet verzonden.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij onze administratie nagekeken. Inderdaad hebben wij daarin de gegevens van uw moeder gevonden. Bij haar gegevens stond ook het door u genoemde telefoonnummer geregistreerd. Ik heb nu de gegevens van uw moeder, en daarmee dus ook uw telefoonnummer, uit ons systeem verwijderd.

Graag wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Bas van Dijk
    Oxfam Novib

Yvonne
Zij hebben voor de zoveelste keer beloofd de gegevens te verwijderen. Ik heb er vooralsnog geen vertrouwen in. Eerst zien dan geloven!

Ook een klacht indienen over ?