Klacht Oxfam Novib: Nog steeds niet opnemen.

Klachtnummer
# 580590
Gebruiker
Annie Manueke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er wordt nog steeds niet opgenomen. Ben WOEDEND!!!

Gewenste oplossing

Telefoon opnemen!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Oxfam Novib
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Manueke,
    Bedankt voor uw bericht. Aangezien wij de klacht al per email met u hebben opgenomen, ga ik ervan uit dat ik deze klacht mag afsluiten. Nadat wij uw bericht hebben ontvangen hebben wij gekeken wat er mis ging met onze centrale en hier wat aanpassing gedaan. Alles zou nu weer goed moeten verlopen!

    Mocht u verder nog vragen hebben beantwoord ik deze uiteraard graag.

    Gaby Kraaijeveld, Oxfam Novib

Ook een klacht indienen over Oxfam Novib?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen