Opgelost door Oxfam Novib: Onmiddelijk stopzetten van de inning van de donatie van een overledene.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 547238
Gebruiker
dhr. T. Doornebosch
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na het overlijden van mijn moeder op 10 febr. jl. heeft mijn zus de donatie van € 12,-- per maand opgezegd, hiervan is een terugkoppeling geweest.
Inmiddels gaat men gewoon door met het innen van de donatie van de rekening van de overledene.

Gewenste oplossing

Dat Oxfam Novib onmiddelijk de incasso stopzet, en een excuusbrief stuurt.
Geboden oplossing
Blijkbaar heeft Oxfam Novib zijn/haar administratie niet op orde. Mijn overleden moeder stond daar als donateur vermeld op 2 verschillende huisadressen. Inmiddels is er excuus aangeboden voor de gang van zaken, maar zal er nog wel 1x worden afgeschreven terwijl ze al in februari jl. is overleden Gewoon een graai-cultuur na opzegging van een donateurschap van 45 jaar !!!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Oxfam Novib
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Doornebosch,

    bij dezen nogmaals excuses.
    ik heb u inmiddels een mail verstuurd, n.a.v. een door u verzonden mail aan ons betreffende de afschrijvingen. Graag verneem ik van u of deze klacht naar behoren is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Lotte Veldman

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Oxfam Novib?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen