Opgelost door Oxfam Novib: Op gedwongen donateurschap

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 475140
Gebruiker
H.A. Heilbron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ongewenst donateurschap . Komen een bejaarden flat binnen in en spreken zoals in mijn geval mijn 88 jarige schoonmoeder aan die stokdoof is om donateur te worden en vragen vervolgens om haar bankpas !
De vrouw stond op een gegeven moment ongevraagd binnen in de woonkamer !!!
Zij weet totaal niet wat ze heeft gedaan en heeft mij de volgende dag in paniek gebeld (slapeloze nacht gehad) over dit voorval . Ik heb direkt haar bankpas geblokkeerd .
Overigens werd er niets achter gelaten over het donateurschap wat aan de deur onwetend werd afgesloten . Hier kwam ik pas een maand later achter toen ik de maandelijkse afschrijving voor de eerste keer zag dat het Oxfam Novib

Schande hoe men met oudere mensen die niets of heel slecht meer horen en weten omgaat .

ALLES TERUG GEBOEKT EN GEBLOKKEERD .

De oplossing

Oudere mensen die het die het niet zo goed meer kunnen volgen met rust laten !!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Oxfam Novib is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A. Heilbron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Werd opgebeld door Oxfam Novib en hebben excuus aangeboden en gaan het wervings bedrijf aanspreken .
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Oxfam Novib?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen