Opgelost door Oxfam Novib: Op gedwongen donateurschap

sad Opgelost
H.A. Heilbron

Ongewenst donateurschap . Komen een bejaarden flat binnen in en spreken zoals in mijn geval mijn 88 jarige schoonmoeder aan die stokdoof is om donateur te worden en vragen vervolgens om haar bankpas !
De vrouw stond op een gegeven moment ongevraagd binnen in de woonkamer !!!
Zij weet totaal niet wat ze heeft gedaan en heeft mij de volgende dag in paniek gebeld (slapeloze nacht gehad) over dit voorval . Ik heb direkt haar bankpas geblokkeerd .
Overigens werd er niets achter gelaten over het donateurschap wat aan de deur onwetend werd afgesloten . Hier kwam ik pas een maand later achter toen ik de maandelijkse afschrijving voor de eerste keer zag dat het Oxfam Novib

Schande hoe men met oudere mensen die niets of heel slecht meer horen en weten omgaat .

ALLES TERUG GEBOEKT EN GEBLOKKEERD .

Oudere mensen die het die het niet zo goed meer kunnen volgen met rust laten !!!!!

Oxfam Novib is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

H.A. Heilbron
Werd opgebeld door Oxfam Novib en hebben excuus aangeboden en gaan het wervings bedrijf aanspreken .

Ook een klacht indienen over Oxfam Novib?