Opgelost door Oxfam Novib: Telefoon wordt niet opgenomen, sta nu een half uur in de wacht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 580588
Gebruiker
Annie Manueke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Telefoon wordt niet opgenomen

Gewenste oplossing

telefoon opnemen!!!!!
Geboden oplossing
Telefoon werd niet opgenomen, het is dat ik nog een mail heb gestuurd. Daar ben ik geholpen door Gaby. Die heeft het erg snel afgehandeld. Dus niet bellen maar mailen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Oxfam Novib
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Manueke,
    Bedankt voor uw bericht. Aangezien wij de klacht al per email met u hebben opgenomen, ga ik ervan uit dat ik deze klacht mag afsluiten. Nadat wij uw bericht hebben ontvangen hebben wij gekeken wat er mis ging met onze centrale en hier wat aanpassing gedaan. Alles zou nu weer goed moeten verlopen!

    Mocht u verder nog vragen hebben beantwoord ik deze uiteraard graag.

    Gaby Kraaijeveld, Oxfam Novib

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Oxfam Novib?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen