Klacht OXXIO: 22 weken zwangere vriendin 3 weken letterlijk in de koud door burocratie

Klachtnummer
# 110341
Gebruiker
Oxalis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door misverstanden rond de eind afrekening zijn vrienden van mij morgen 3 weken afgesloten door Oxxio.
Als dit duidelijk was aangegeven had je ze daar opgaan kunnen spreken, maar er is gebeld naar een verkeerd nummer een paar keer gemaild en dat was het.

De afgelopen 3weken bellen zij meer maal per dag met Oxxio om het probleem op te lossen dat is echter nogal moeilijk blijkbaar.

Hierdoor zitten zij nu 3weken in de kou, douche eten en laden letterlijk en figuurlijk op bij ons in huis. Inmiddels zijn beide heel emotioneel en letterlijk misselijk van de situatie en het duurt niet lang of ze zijn er ziek van.

22 weken zwanger en voor je 20 weken echo douche in een vreemde omgeving.....
Hartverscheurend

De oplossing

Ik zou graag zien dat zij direct worden aangesloten, des noods vannacht nog!
En een vergoeding voor de schade alleen al de telefoon kosten zijn toren hoog.
Bedenk je jij gaat straks naar huis, warm, douche, eten, lampje aan, even tv kijken met een kopje thee.....
Zij kunnen dit al 3 weken niet! En waarschijnlijk ben jij niet eens 22weken zwanger van je eerste kind.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OXXIO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen