Klacht OXXIO: Aanmaning

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 133617
Gebruiker
Linda
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb vandaag gebeld en moet dus de 20ste betaald zijn en ik heb uitgelegd dat ik de 26ste pas geld krijg nu krijg ik elke maand 40 aanmaningskosten vind het belachelijk

De oplossing

Zou betekenen dat je nog geen week te laat bent met betalen snap niet dat het zomaar mag uitbuiters zijn het

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft ontevreden te zijn met de incassoprocedure en kosten. In dit bericht geef ik antwoord op uw vraag.

    Ik begrijp goed dat de incassokosten ongelegen en ongewenst worden verstuurd. Helaas zijn we genoodzaakt deze te versturen als de termijnen niet op tijd worden betaalt.

    Ik begrijp uit uw bericht dat een vervaldatum na de 26ste van de maand voor u beter uitkomt. Zodra de huidige kosten betaalt zijn kan ik een voorkeursdatum voor de automatische incasso invoeren. Zo word er op de voor u gewenste datum afgeschreven.

    Ik verneem graag van u als de kosten betaalt zijn zodat ik dat gelijk voor u kan verwerken.

    Ik hoop u naar tevredenheid te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Sebastiaan
    Medewerker WebCare Oxxio
  2. Auteur
    Linda
    Datum
    Jullie hebben bij mij nog nooit automatisch ge incasseerd dus nu ook niet heb netjes trouw mijn betaling zelf verricht
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    De automatische incasso is in juli voor u verwerkt. Het incasseren lukte echter niet en nadat er storneringen hebben plaatsgevonden is de betaalwijze aangepast naar acceptgiro.

    Inmiddels is de automatische incasso met de voorkeursdatum van de 27ste voor u verwerkt.

    Ik hoop u zo naar wens te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,
    Sebastiaan
    Medewerker WebCare Oxxio
  4. Auteur
    Linda
    Datum
    Ze luisteren gewoon niet ze kunnen niet automatisch incasseren via mijn bank omdat de bank mijn rekening heeft geblokkeerd vanwege ex die mijn rekeningnummer gebruikte dus daarom doe ik alles via internetbankieren en geen automatisch incasso heb nu deze maand weer een verzoek gehad voor een automatische incasso gaat niet lukken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen