Klacht OXXIO: Annulering overeenkomst binnen 14 dagen na tekenen

Laura

Afgelopen weekend aan de deur omgepraat een oxxio abonnement te nemen (aanbieding was alleen die dag geldig). Had naar mijn gevoel moeten luisteren dat er iets niet pluis was, helaas toch niet gedaan. De verkoper garandeerde mij dat ik binnen 14 dagen heel eenvoudig weer op kon zeggen. Na het tekenen van de overeenkomst kreeg ik deze direct in mijn inbox. Het googlen bevestigde mijn voorgevoel en afgelopen maandagochtend direct gebeld om te annuleren. De annulering zal per post na vijf werkdagen worden verstuurd. Een bevestiging per e-mail was niet mogelijk. Dit lijkt veel op de klachten welke ik op Internet heb gelezen en ik ben hier dan ook niet gerust op. Daarom voor de zekerheid deze klachtenregistratie. Vandaag gaat er ook een afmelding de deur uit via aangetekende post.

Een bevestiging van mijn annulering via e-mail. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat een overeenkomst binnen 1 minuut per mail kan worden verstuurd maar dat het vijf werkdagen duurt om de annulering per post toe te sturen. Ik heb er geen vertrouwen in dat ik deze annulering ga ontvangen en wil daarom (alvast) een bevestiging per e-mail.

OXXIO
    Beste Laura,Uit onze database blijkt dat je aanmelding reeds in goede orde is geannuleerd. Wij gaan er dan ook van uit je van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Tess
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?