Klacht OXXIO: Bedragen die niet kloppen!

# 519984
noouuk

Na verhuizing totaal fout gegaan. Termijnbedrag vastgesteld op 496 euro. Bleken 2 meters op adres te staan, gewijzigd naar 90 eu pm. Nooit bevestiging van gehad. Vervolgens krijg ik 271 euro gestort in januari, staat termijnbedrag op -271. Zou dus elke maand geld van Oxxio krijgen ipv betalen. Natuurlijk geen recht op. Verkeerde meter stop gezet. Weer gewijzigd naar 90 eu pm. Betaallink voor de maand januari gekregen want had natuurlijk niks betaald maar alleen ontvangen. Overzicht met nieuw termijnbedrag, staat er ineens -45 extra termijn op eigen verzoek. Nooit om gevraagd.. heel raar antwoord op gekregen! 'Dan haal ik het wel weg als u dat vervelend vind' ?!?!?!?. Vervolgens factuur voor feb: 224 eu. Zou om 2 termijnen gaan. 90+90 is bij mij nog steeds 180 maar ok. Niemand weet waar de bedragen vandaan komen. Cashback van 180 eu verrekend met 271 eu die gestort is. Waar de ene medewerker zegt dat dit nog gestort word, zegt de andere dat dit verrekend is met 'een nota'. Contract stopgezet, want was ze spuugzat. Vervolgens eindnota: u moet nog 495 euro betalen. Nergens terug te vinden in het overzicht. Klopt helemaal niks van!!

Zou uitgezocht worden door de backoffice na meerdere malen contact. Wacht nu echt te lang en wil dat dit met spoed word uitgezocht!! Ik heb nog steeds recht op mijn 180 euro cashback (staat in mijn contract). En normale facturen !!

OXXIO
    Beste heer of mevrouw,

Ik kan goed begrijpen dat hier zeer ontevreden over bent. Ik heb het dossier bekeken en er is inderdaad het één en ander misgegaan. Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met mijn collega en dat zij u hier verder mee geholpen heeft. Ik hoop dat we op deze manier toch nog hebben kunnen helpen. De cashback van €180,-, daar had u inderdaad recht op. Dit bedrag is dan ook verrekend met de kosten die nog openstonden.

Mocht u toch nog vragen hebben over de afhandeling van deze kwestie dan horen we het uiteraard graag. We zitten voor u klaar.

Hartelijke groet,
    Mitchel, Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?