Opgelost door OXXIO: Bereikbaarheid heel slecht.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 546010
Gebruiker
PastaBeekje#725
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Niet bereikbaar. Contact opgenomen via chat waar aangegeven word antwoord binnen 24 uur. Ik ben nu 9 dgn bezig om contact te krijgen 9!!!!!!!!!!! Ik krijg te horen het is erg druk. Super schandalig dit. En ik stuur meerdere keren per dag een bericht.
Terugbel verzoek ingediend nada je stelt als klant helemaal niets voor.

De oplossing

Telefonisch contact opneemt

2 reacties

  1. Auteur
    PastaBeekje#725
    Datum
    Jammer dat helemaal niemand reageert. Ook niet op de app.
  2. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht. Op de chat in de Oxxio app is het momenteel inderdaad helaas drukker dan normaal. We doen ons uiterste best om alle berichten alsnog zo snel mogelijk te beantwoorden. Is er wellicht iets waar ik u via deze weg mee kan helpen?

    Wanneer u ook uw klantgegevens meestuurt sta ik tot u dienst.

    Met vriendelijke groet,
    Mitchel, Oxxio Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PastaBeekje#725
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk na een tip ban iemand die hetzelfde meegemaakt had op Twitter mijn klacht geplaatst binnen 2 minuten reactie. Het is uiteindelijk snel opgelost. Maar alsnog vind ik het ongepast om klanten via de app die je moet gebruiken niet te woord staat. Het heeft 13 dgn geduurd en uiteindelijk via Twitter response gekregen. Blijkbaar de snelste weg.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen