Klacht OXXIO: Bereikbaarheid nul

Bakker

Mijn jaarcontract loopt bijna af. Geen bericht, geen makkelijke mogelijkheid om even contact op te nemen (ja, dure telefoon). Misschien blijf ik, waarschijnlijk niet. Hoe kan ik nu een vergelijking maken van energie aanbieders als ik jullie niet kan bereiken?

Beste Oxxio, doe mij op korte termijn een aantrekkelijk aanbod zodat ik blijf.

OXXIO
    Beste mevrouw Bakker,

Bedankt voor uw bericht.

Ik ben blij dat u contact opneemt, wij zien zelf natuurlijk ook graag dat u nog een mooi aanbod krijgt zodat u klant bij Oxxio kan blijven.
    Helaas heeft u tot op heden nog niet iets van ons mogen vernemen.

Om hier nu verandering in aan te brengen heb ik collega's gevraagd telefonisch contact met u op te nemen zodat de laatste aanbiedingen met u kunnen worden doorgenomen.

Ik hoop u zo goed van dienst te zijn geweest.

Sebastiaan
    Oxxio Webcare
    Bakker
    Fijn dat Oxxio contact gaat opnemen. Dat wel. Ik ben aan het aftellen. Inmiddels is het 2 september en het weekend gaat in, nog geen contact gehad met Oxxio. Verder is contact opnemen per telefoon om twee redenen niet slim: 1. Juist een aanbieding van energiekosten is beter te doen via email (bij Oxxio bekend) of per brief, dan kan heb ik beter overzicht en kan daardoor beter beslissen. 2. De telefoon moet wel worden aangenomen en fulltime werkend kan dat niet!
    Bakker
    Gezien de snelle reactie bij mijn oorspronkelijke klacht en het uitblijven van een reactie deze keer, verwacht ik niets meer. Ik had laten weten hoe dringend een reactie nodig was. Helaas. Opzeggen van het contract is daardoor waarschijnlijk net te laat gebeurd. Niet zo fijn van Oxxio.
    OXXIO
    Beste mevrouw Bakker,

Excuus voor mijn late reactie, ik was een aantal dagen vrij.

Wat jammer dat u nog niets heeft vernomen! Is dit intussen wel het geval geweest?

Sebastiaan
    Oxxio Webcare

Bakker
    Vrije dagen als verklaring dat er geen antwoord komt klinkt erg ambtelijk. Voor een 'snel' bedrijf zoals Oxxio zich profileert, een slechte beurt. Inmiddels heb ik zelf telefonisch contact gehad en informatie gekregen. Overall: geen Oxxio meer.

Bakker

Ook een klacht indienen over OXXIO?