Klacht OXXIO: Betalingsafspraken gemaakt, die worden ontkent, admimistratie een zootje!!!!

Anoniem

Heb een forse jaarafr. van Oxio, na controle over de meterstand gekregen te hebben.
Ben het met het bedrag van de jaarafr. eens, alhoewel ik wel eens heb gehoord dat zij verantwoordelijk zijn voor jaarljjkse controle, zij hebben hierin gefaald.
Maar waar het mij om gaat is dat er verschillende mensen van Oxio mij gebeld hebben, de 1 zei dat ze zouden wachten met maatregelingen omdat ik op de lijst van schuldhulp sta, weer en ander heeft met mij de afspraak gemaakt voor een betalingsregeling, ben ik nagekomen, toen werd weer gebeld door een ander dat ik de betalingsregeling 1 maand te laat niet nakwam, heb ik vervolgens betaald, dus had TOCH WEL een betalingsregeling, die nu volstrekt ontkent word, aldoor verschillende mensen, ze doen maar wat, ik dacht dat ik juist handelde omdat ik afspraken met ze had, kreeg ineens een brief dat ik het bedrag ineens moest betalen, omdat ik de bet. afspr. niet nakwam, weer ontkent dat ik een afspr. met ze had. Ben de dupe van zootje administratie.

OXXIO
    Geachte mevrouw Van Zwoll,U heeft aangegeven dat u het niet eens bent met de wijze waarop er met uw betalingsachterstand wordt omgegaan. Wij zouden dit graag voor u uitzoeken. Kunt u uw klantgegevens plaatsen op deze site of e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan komen wij zo spoedig mogelijk op de zaak terug.Met vriendelijke groet,
    Tess
    Oxxio Nederland bv
    OXXIO
    Geachte mevrouw Van Zwoll,Wij hebben al meerdere malen contact met u gezocht maar we krijgen constant uw voicemail. Kunnen wij u nog op andere manieren bereiken? Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Fabienne
    Oxxio Nederland B.V.
    OXXIO
    Geachte mevrouw Van Zwoll,Wij hebben elkaar inmiddels gesproken.Zoals besproken is er door het DWI aangegeven dat er geen ruimte was voor een betalingsregeling. Uiteindelijk is de vordering uithanden gegeven aan een incassobureau. Zoals aangegeven is er reeds een uitspraak van de rechter geweest. U heeft aangegeven dat het voor u niet duidelijk is wat de vordering is. Wellicht kunt u hierbij hulp krijgen van een rechtshulp winkel of rechtsbijstand kantoor. Hopende u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.Met vriendelijke groet,Fabienne
    Oxxio Nederland B.V.

Ook een klacht indienen over OXXIO?