Klacht OXXIO: betalingsregeling onterecht verbroken

Klachtnummer
# 399045
Gebruiker
KLACHT ALLIANZ GLOBAL ASSISTANCE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De betalingsregeling dat ik heb afgesproken is onterecht stopgezet. Ik heb de maandelijkse termijn betaald en alsnog is de regeling beëindigd. Dit gaat om de Oxxio tv en internetpakket.

De oplossing

betalingsregeling voortzetten

2 reacties

  1. Auteur
    KLACHT ALLIANZ GLOBAL ASSISTANCE
    Datum
    Ik heb tot op heden geen reactie ontvangen.
  2. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemorgen heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht.

    Je geeft aan dat de betalingsregeling onterecht is verbroken en dat je een nieuwe regeling wilt treffen.
    Echter is dit helaas niet mogelijk.

    De voorwaarden van een betalingsregeling zijn dat het termijnbedrag vóór de 25e van de maand bij ons binnen is. Dit was helaas niet het geval.
    De andere voorwaarde is, dat het gewone termijnbedrag, de normale factuur ook op tijd betaald dient te worden en deze mag niet gestorneerd worden. Helaas was deze wel gestorneerd.

    Vanwege deze twee niet nagekomen voorwaarden, is de regeling verbroken en kunnen wij ook geen nieuwe regeling met je treffen.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Oxxio Telecom Team

Ook een klacht indienen over OXXIO?