Klacht OXXIO: Brutaal en onbeschoft gedrag

Chris

Gisteren werd er aangebeld door een 'verkoper' die ingehuurd wordt door Oxxio (Ik zag op hun auto iets van 'professionele sales' staan of iets dergelijks, dus een ingehuurd bedrijf door Oxxio). De jongeman in kwestie en op de achtergrond zijn entourage kwam niet bepaald vriendelijk over en begon meteen de standaard verkoperszinnen af te vuren waar ik totaal niet van gediend was en dat ook meteen zei. Hij bleef maar doordrammen en ik keek hem ietwat verontwaardigt aan, maar dat deerde hem niet. Na een paar keer het hebben aangegeven dat ik er geen behoefte aan had vertrok hij toch maar. Later kwam ik de heren in een winkel tegen en de hele groep was daar zelfs zeer brutaal. Ik vind het een schande dat er intimiderende verkopers ingehuurd worden om langs huizen te gaan. Ik kan mijzelf wel weren, maar veel mensen niet.

Het is wel duidelijk wat de oplossing is en ik overweeg nu zelfs van Oxxio af te stappen terwijl mij werd gevraagd of ik wilde verlengen.

OXXIO
    Beste ...,

Onze excuses voor de late reactie.

Bedankt voor je bericht en dat je hiervan een melding hebt gemaakt. Wij nemen je klacht serieus op en gaan dit met onze Salespartij bespreken. De verkopers worden hierop aangesproken. Dit is niet de manier waarop Oxxio de potentiële klanten wilt benaderen.

Excuses voor het ongemak.

Taoufik
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?