Opgelost door OXXIO: Buiten mijn schuld zit ik zonder Internet!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 519631
Gebruiker
LizaK12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Internet en tv zijn afgesloten zonder dat ik daarvan op de hoogte ben gesteld. Iemand heeft mijn aansluiting omgezet naar een andere provider. Oxxio heeft geen gegevens gecontroleerd! Helpdesk zegt dat ik maar een nieuw contract moet afsluiten. Het duurt dan 2,5 week voor ik weer Internet Heb! Hoe kan Iemand anders dit zomaar doen?

De oplossing

Internetverbinding kostenloos zo snel mogelijk herstellen!
Direct een gesprek met een leidinggevende.

1 reactie

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie en goed elkaar even telefonisch gesproken te hebben.
    Zoals afgesproken zal ik de order met spoed doorzetten.
    In de loop van morgen neem ik ven contact op om de definitieve datum door te geven.
    Zoals gezegd ga ik mijn best doen om het deze week weer actief te krijgen.

    Nogmaals excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Dick - Oxxio Telecombeheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LizaK12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen