Klacht OXXIO: De app suggereert dat het gebruik per uur bij te houden is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355861
Gebruiker
R.W. Driessen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

App om gebruik bij te houden werkt niet.

De oplossing

Fatsoenlijke oplossing zonder klanten maandenlang aan het lijntje te houden.

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer of mevrouw Driessen,

    Wat vervelend! Wij lossen dit graag voor u op en willen u daarom vragen om via de chatfunctie in de app even contact met ons op te nemen. We kunnen dan met u meekijken. Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Wilco, Oxxio Webcare
  2. Auteur
    R.W. Driessen
    Datum
    Klinkt leuk: 'Neem via de chatfunctie even contact op, dan lossen we het op". Lijkt een standaard reactie te zijn. Er wordt namelijk niet gereageerd op mijn meldingen.
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste hier Driessen,

    Ik zie dat we 11 minuten geleden hebben gereageerd op uw chatbericht. Vragen? Stel ze daar!

    Met vriendelijke groet,
    Wilco, Oxxio Webcare
  4. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Driessen,

    Omdat wij hier geen reactie meer hebben ontvangen sluiten we hierbij de klacht af. Vragen? Stel ze dan vooral. We helpen u graag!

    Met vriendelijke groet,
    Wilco, Oxxio Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.W. Driessen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten op nieuwe app
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?