Klacht OXXIO: Dit is de oplossing van Oxxio

Beste Yvon,

Dan kunnen we je klacht langs dit kanaal helaas niet in behandeling nemen en dan zul je onze reactie op je e-mail moeten afwachten.

Wij gaan ervan uit je voldoende te hebben geïnformeerd.

Tess
Oxxio Nederland bv

Welk bedrijf kan geen klantnummer vinden als er naam adres, geboortedatum etc gegeven wordt? Echt belachelijk en dat allemaal om een spookrekening waar Oxxio geen vinger naar uitsteekt en gewoon laat innen via DAS met dreiging tot afsluiting
Oplossing: herzie en verminder spookrekening, dreig niet met afsluiting na het sturen van onverklaarbare rekening en respecteer een klant zonder ze aan te zien voor wietteler of het houden van wilde tuinfeesten. Geef eerst maar eens aan waardoor deze rekening zo absurd afwijkt van alle voorgaande jaren.

OXXIO
    Beste Yvon,

Mijn collega heeft je e-mail in goede orde ontvangen en zal er inhoudelijk op ingaan.

Wij gaan ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tess
    Oxxio Nederland bv
    YvonSmit
    Oxxio licht niets toe, de onverklaarbaar hoge stroomrekening, het niet meer kunnen inzien van gegevens bij 'mijn oxxio' en het feit dat ze onterecht DAS hebben ingeschakeld terwijl ze geen vinger hebben uitgestoken om ook maar iets uit te zoeken. Ze verklaren gewoon dat het klopt en dat DAS terecht is ingeschakeld. Niets is minder waar.
    YvonSmit
    Er is helemaal niets ondernomen door Oxxio, nergens is onderzoek naar gedaan, ze hebben het alleen onmogelijk gemaakt in te loggen op 'mijn oxxio' zodat dochter dus nergens meer iets kan nakijken. Gelukkig is er aan alle kanten bewijs dat die spookrekening onterecht is, behalve bij Oxxio zelf. Nooit meer Oxxio, laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen.

YvonSmit

Ook een klacht indienen over OXXIO?