Klacht OXXIO: Enorme verhoging tarieven van 29% tot 72%

J.C.B. van Berckel

Na vorig jaar overgestapt te zijn naar oxxio, kreeg ik 22 september een nieuwe aanbieding (voor 2 november) met enorme verhogingen van de diverse componenten :
stroom normaal : 65% verhoging
stroom dal : 72% verhoging
vaste leveringskosten stroom : 29% verhoging
gas : 39% verhoging
vaste leveringskosten gas :29% verhoging

Een passend aanbod doen zoals ik ze 22 september ook gevraagd heb maar ik hoor niets van ze en contact leggen is heel moeilijk : na lang zoeken een email adres gevonden en ze 22 september een email gestuurd. Chatten lukt niet. App is onduidelijk.

OXXIO
    Beste heer/mevrouw,

Excuses voor het ongemak dat je ervaart als je contact op wilt nemen. Wat gaat er mis met chatten? En waarin is de app onduidelijk? We zijn namelijk elke dag bereikbaar via de chat.

Daarnaast vind ik het jammer om te lezen dat je ontevreden bent over het verlengaanbod. Hoewel ik dit kan begrijpen, is een beter aanbod niet mogelijk. Het klopt dat het aanbod minder voordelig dan de vorige is. Maar we doen natuurlijk altijd ons best en gelukkig blijf je alsnog besparen. Want een variabel tariefplan is vrijwel altijd duurder dan een vast tariefplan.

Groet,
    Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?