Opgelost door OXXIO: Foute leveringsdatum wordt niet hersteld

Willem

Per 15 feb verhuis ik naar ander adres en heb ik een nieuw contract afgesloten bij Oxxio. Op het contract staat echter 1 feb als startdatum. Na 50 minuten bellen met Mitchel, Bernard en Lysanne van Oxxio heb ik per mail bevestigd gekregen dat het inderdaad 15 feb moet starten. Na de 14 dagen bedenktermijn (die inmiddels al lang voorbij is) krijg ik volgens Mitchell het goede contract. Is niet gebeurd.
Nu krijg ik een verzoek om VOOR 5 feb meterstanden door te geven.
Bovendien is de verkoper van mijn nieuwe woning door zijn leverancier benaderd met de mededeling dat per 1 feb zijn leverancier ermee stopt en dat Oxxio zal leveren.
Vandaag weer 25 minuten gebeld met Oxxio (hr Bierma).
Van mijn eerdere gesprek en de bevestiging van mw Kosters is hun niets bekend. Mw Kosters reageert ook niet meer..... Ik word teruggebeld..... zeggen ze :(

Ik wil:
1. Dat ik zsm schriftelijk bevestigd krijg dat startdatum 15 feb 2016 is en ik de standen dus later mag doorgeven
2. De verkoper en zijn leverancier dezelfde bevestiging krijgen
3. Alle gemaakte kosten door Oxxio worden vergoed.
4. Bevestigd krijg dat zolang ik niet het juiste contract heb, de 14 dagen bedenktermijn nog steeds geldt.
5. De bevestiging krijg dat - als het niet wordt verzet - ik 50% van de maandtermijn door Oxxio teruggestort krijg

Willem
    Inmiddels ben ik door Oxxio gebeld en lijkt het opgelost. Maar ik juich niet opnieuw te vroeg, dus na 15 feb weet ik meer.

Graag reageer ik op jouw klacht van 3 februari 2016.

Wat lastig dat de startdatum van het contract afwijkt van de afgesproken datum. Ik kan goed begrijpen dat je dit zo snel mogelijk aangepast wil hebben. In het latere bericht geeft je aan dat je met onze klantenservice hebt gebeld en dat het nu lijkt opgelost. Dat vind ik fijn om te vernemen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, verneem ik het graag.

Willem
    Als het goed is worden de juiste meterstanden (per 15 feb) nu over een jaar gebruikt bij de afrekening

Willem

Ook een klacht indienen over OXXIO?