Klacht OXXIO: Gebrek aan pro-actieve oplossing gerichte houding
Details
Klacht
Ook ik ben gedupeerd door het ICT probleem van Oxxio. Ik schrijf daar reeds gedurende 2 maanden wekelijks over met Oxxio. Men zegt dat het zeker 8 weken duurt voordat men denkt te weten hoe te compenseren echter zegt niet toe dat er dan een oplossing is voor het probleem. Ik krijg elke keer een andere medewerker ondanks het feit dat men ziet welk klantnr ik heb. Elke keer opnieuw mijn uitleg en hetzelfde antwoord. Mijn laatste schrijven is aan de directie gericht met kopie aan de ACM. Daarop heb ik geen enkele reactie gekregen. Ongehoord dat de houding van Oxxio niet pro-actief, niet klantgericht en niet oplossing gericht is. Hoe durft Oxxio zich nog een commercieel bedrijf te noemen.Gewenste oplossing
Een pro-actieve houding voor een snelle oplossing- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.