Klacht OXXIO: Gebrek aan pro-actieve oplossing gerichte houding

CAMPMAN

Ook ik ben gedupeerd door het ICT probleem van Oxxio. Ik schrijf daar reeds gedurende 2 maanden wekelijks over met Oxxio. Men zegt dat het zeker 8 weken duurt voordat men denkt te weten hoe te compenseren echter zegt niet toe dat er dan een oplossing is voor het probleem. Ik krijg elke keer een andere medewerker ondanks het feit dat men ziet welk klantnr ik heb. Elke keer opnieuw mijn uitleg en hetzelfde antwoord. Mijn laatste schrijven is aan de directie gericht met kopie aan de ACM. Daarop heb ik geen enkele reactie gekregen. Ongehoord dat de houding van Oxxio niet pro-actief, niet klantgericht en niet oplossing gericht is. Hoe durft Oxxio zich nog een commercieel bedrijf te noemen.

Een pro-actieve houding voor een snelle oplossing
Nog geen oplossing geboden door Oxxio

Goedemiddag,

Bedankt voor het stellen van je vraag. Ik snap heel goed dat u hier duidelijkheid over wilt. Echter kan ik u nu niets anders voorleggen dan de e-mail van deze maand af te wachten. Wij gaan zeer zeker een correctie uitvoeren en houden hierbij rekening met het verbruik en de contracten die tussentijds zijn gemaakt en ingegaan.

Wat ik u daarom wil verzoeken is om na deze e-mail weer contact met ons op te nemen zodra hier verdere vragen over zijn. Dan kunnen we samen verder kijken wat dit voor u inhoud. Helaas kan ik je nu geen ander antwoord geven. Ik hoop je daarom tot zover voldoende te hebben geïnformeerd

met vriendelijke groeten,
    Mike, Oxxio klantenservice medewerker.
    CAMPMAN
    Dit is het antwoord wat ik schriftelijk al 4 keer heb gekregen en geen oplossing is
    Goedemiddag,

Ik snap heel goed dat u hiervoor een oplossing wilt alleen deze kunnen wij nog niet doorvoeren. Ik zou u graag een ander antwoord geven maar dit is het enige dat ik u op het moment kan voorleggen. Over enkele dagen word deze mail opgestuurd. Graag verzoek ik u deze mail nog heel even af te wachten.

Zodra deze mail is opgestuurd en mochten hier vragen over zijn dan verzoek ik u direct contact te zoeken door middel van het contactformulier, chat of telefonisch contact. Dan helpen we u graag verder. Zijn er anders verder nog vragen waarmee ik kan helpen?

Met vriendelijke groeten,
    Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker
    CAMPMAN
    Ik krijg steeds hetzelfde antwoord en wacht reeds 8 (!) maanden op een oplossing. Het is toch ongehoord dat een commercieel bedrijf telefonisch onbereikbaar is en dat je steeds hetzelfde antwoord krijgt van elke keer opnieuw een andere klantenservice medewerker. Ik reclameer sinds mei 2022. Het ICT probleem werd erkend. Men meldde mij dat er tot januari 2023 (!) aan een oplossing gewerkt werd. Het innen van de voorschotten is gewoon doorgegaan. Storneren zou afsluiten van de energie toelevering tot gevolg hebben. Handmatig berekenen kon niet omdat het maar liefst 50.000 klanten betreft. Schandalig!
    Goedemiddag,

Ik snap heel goed dat dit vervelend is! Ik vind het natuurlijk ook jammer dat ik je niet direct verder kan helpen. Echter zal er na de e-mail echt duidelijkheid worden gegeven over de gehele situatie en zullen wij gaan werken aan de correctie.

Hopelijk word dit dan zo spoedig mogelijk voor u aangepast. Zijn er op het moment anders verder nog vragen waarmee ik u eventueel verder kan helpen?

Met vriendelijke groeten
    Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker
    CAMPMAN
    Geef na 8 maanden verkeerde kostenberekeningen een juiste factuur en zeg niet steeds dat het nog “eventjes” duurt!
    OXXIO
    Goedemorgen, Bedankt voor uw vraag!

Er is inmiddels een mail naar u verstuurd met betrekking tot het losvast-issue.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hartelijke groet,
    Michael, Oxxio Crew Member

Ook een klacht indienen over OXXIO?