Klacht OXXIO: Geen antwoord op informatieaanvraag.

P. Hubert

Na 2x een Contactformulier via de website ingevuld te hebben met vragen m.b.t. technische aspecten van een internetabonnement geen reactie.

Een schriftelijk antwoord geven op de gestelde vragen. Is dat nu zo teveel gevraagd?

OXXIO
    Beste heer Hubert,

Bedankt voor uw bericht. Wij proberen altijd binnen 10 werkdagen te reageren op e-mails en ingevulde contactformulieren. Inmiddels hebben wij de e-mail van 12-11-2019 gevonden. Deze zal z.s.m. in behandeling worden genomen.

Als je dringende vragen/opmerkingen hebt zijn wij ook van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 21:00 uur te bereiken op 088-8955988. En op zaterdag tussen 10:00 en 16:00 uur. Wij sluiten hier uw klacht.

Jeroen van Oxxio Telecom

P. Hubert
De geboden oplossing is incompleet en onjuist. Op de website van Oxxio staat letterlijk "Binnen 5 werkdagen ontvang je reactie van ons", dus niet de 10 dagen die hier op klachtenkompas.nl wordt geschreven. De volgende dag nadat hier op klachtenkompas de klacht is beantwoord heb ik bericht ontvangen, zoals eerder gezegd met onjuiste inhoud en niet eens antwoord op de gestelde vragen. Het antwoord is (volgens) KPN en Tweakers-forum onjuist. Op basis van zo'n belabberd antwoord heb ik in ieder geval het antwoord nooit met zo'n onprofessionele firma met incompetente medewerkers in zee te gaan. Als een website al niet eens voorziet in de meest basis informatie die je als klant zou moeten kunnen vinden. Medewerkers niet eens de kennis hebben wat ze verkopen is dit een bedrijf om geen klant van te willen worden.

Ook een klacht indienen over OXXIO?