Opgelost door OXXIO: Geen contact kunnen krijgen met OXXIO om betalingsregeling te treffen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 464369
Gebruiker
O. Radecker
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na stornering jaarafrekening, geen contact kunnen verkrijgen met OXXIO, nu ligt vordering bij incassobureau, zonder enig bericht.

De oplossing

Het zou fijn zijn als OXXIO contact met ons opneemt om een betalingsregeling te kunnen treffen over het oorspronkelijk bedrag van de jaarafrekening. Inmiddels hebben ze het bij een incassobureau, zijn we hier niet mee eens.

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer of mevrouw,

    Normaal versturen altijd herinneringen en vooraankondigingen per mail. Ik kijk graag met u mee hoe dit bij u is gegaan. Ik kan echter geen gegevens in ons systeem terugvinden wanneer ik zoek op de gegevens die u via klachtenkompas heeft opgegeven. Ik begrijp heel goed dat u deze gegevens niet openbaar wilt delen. U zou bijvoorbeeld wel contact op kunnen nemen via Facebook, Twitter of de chat op onze website. Wanneer u uw klantnummer heeft kunnen met u meekijken.

    Met vriendelijke groet,
    Mitchel, Oxxio Webcare
  2. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor uw reactie. Graag kijken wij samen met uw broer naar de mogelijkheden. Echter kunnen wij op de meegestuurde gegevens geen contract vinden. Vandaar het verzoek om uw broer via een ander kanaal zijn gegevens te laten delen zodat we samen met uw broer kunnen zoeken naar een oplossing.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,
    Joey, Oxxio Webcare
  3. Auteur
    O. Radecker
    Datum
    Beste allen,
    Helaas is er vertraging in gekomen, lig ziek op bed, ben afgelopen week mijn bed niet uitgeweest en kan dus ook geen (recente machtiging overhandigen). Kan wel een oude alvast toesturen via mail.


  4. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Ik handel de klacht graag met u af via de andere ingediende klacht zodat de zaken niet dubbel lopen. Om deze reden sluit ik deze klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Joey, Oxxio Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
O. Radecker
Datum
Uiteindelijke oplossing
OXXIO is het profiel van mijn broer ingedoken en heeft nota’s vanaf 2017 gecorrigeerd en ipv een betalingsregeling over een bedrag 1000 euro, krijgt mijn broer een bedrag van 1000 terug 😳 ! Mijn broer en ik zijn hier heel blij mee (hij heeft een uitkering 😳) maar ik blijf me verbazen hoe dit heeft kunnen gebeuren! Zou dit ook zijn gebeurd als we niet geageerd hadden?
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?