Klacht OXXIO: Geen contract met oxxio

Mouna

Volgens een sms bericht wat ik zojuist ontvangen heb ben ik nu klant van oxxio,ik heb iemand aan de deur gehad van oxxio en na het gesprek heb ik mijn gegevens gegeven. Opeens bedacht ik me want ik zou bij mijn andere leverancier een boete krijgen van 250 euro als ik nu overstap dus ik zag hiervan af. Dat was prima,nou nee dus ik blijk nu een klant te zijn van oxxio dus bij deze annuleer ik mijn zogenaamde contract bij oxxio.
Ik heb geen klantnummer,bestelnummer of wat dan ook alleen een smsje van oxxio.

mvgr M Timmers

Van mijn contract af die ik niet heb afgesloten bij oxxio,ik heb niet getekend.

OXXIO
    Beste .....,We hebben op 23 januari 2015 dezelfde bericht van je mogen ontvangen, via www.klacht.nl. We handelen daar je bericht af.Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    Mouna
    Ik heb via de site www.klacht.nl nog niets vernomen.
    OXXIO
    Beste...,Onderstaand is op www.klacht.nl geplaatst.Na een aanmelding bij een verkoper, stuurt Oxxio altijd een e-mail aan de toekomstige klant ter bevestiging van de overeenkomsten. Als je deze bevestigend beantwoordt, word je klant. Als je dat niet doet, niet. Bovendien heb je van ons een welkomstmap ontvangen, waarin we nogmaals je overeenkomsten aan je bevestigen. Na het ontvangen van de welkomstmap had je 14 dagen bedenktijd om je overeenkomsten te annuleren. Je hebt van dit recht geen gebruik gemaakt, waardoor je nu inderdaad klant bent geworden. Je kunt dit terugdraaien door je overeenkomsten op te zeggen. Oxxio is dan wel gerechtigd om opzegvergoedingen bij je in rekening te brengen. Met vriendelijke groet,Taoufik
    Oxxio Nederland bv
    Mouna
    Ik heb een telefoontje gehad nadat de jongen bij mij aan de deur heeft gestaan,in dit telefoontje heb ik aangegeven dat ik geen klant wilde worden omdat ik anders een boete van 250 euro zou krijgen.
    Mij wordt gevraagd om een cijfer te geven voor de jongen die aan mijn deur stond en ik zei een 7.
    Toen werd gezegd duidelijk door oxxio dat ze het zouden afsluiten,en daar bedoel ik niet mee een contract maar dat ik verder geen diensten zoe afnemen van oxxio. Dus ik heb geen overeenkomst getroffen.

Ook een klacht indienen over OXXIO?