Klacht OXXIO: Geen geld terug op of voor de afgesproken datum

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 354687
Gebruiker
Jordy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou voor 9 maart net geen 375 euro terugkrijgen van de oxxio nu zijn we op 11 maart geen geld en geen bericht waarom ik dit nog niet heb ontvangen.
Ben behoorlijk klaar met dit bedrijf
Zijn nu al meer als een half jaar bezig met een correctie nota omdat niemand mij doorverwijst voor bepaalde documenten naar de juiste plek.
Pas de 5e of 6e persoon die ik aan de lijn heb gehad wist mij te vertellen waar ik deze moest opvragen.
En nu dit verhaal ook nog eens.
Zou de andere kant eens opzijn dan krijg je direct een verhoging voor het niet betalen dan een deurwaarder.
Lekker 2 standaarden aanhouden consument moet geld terug laten wachten consument betaald niet op tijd direct boetes.
Goed bezig oxxio!

De oplossing

Ik wil per direct dat het geld over gemaakt gaat worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

OXXIO is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jordy
    Datum
    afgehandeld contact gehad met de klantenservice word deze week overgemaakt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jordy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zouden deze week geld over maken niks gehad, erg slechte service dit. Typisch ook wel
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over OXXIO?