Klacht OXXIO: geen internet
Details
Klacht
Hierbij een klacht over internet van Oxxio.Wil graag dat u inleest in de contactgeschiedenis, incl. loze beloftes van de kant van Oxxio, die we hebben gehad n.a.v. het overstappen van Internet naar jullie Oxxio per 06-04-2020. We hebben meerdere beloftes via telefoon, mail en sms van jullie en monteurs gehad maar zonder resultaat!
We zijn va vandaag klant bij KPN en hebben zonder problemen internet.
We hebben uiteindelijk van 6/4 tot 28/4 geen internet gehad. Ik werk gedwongen thuis omdat ik in de kwetsbare groep zit en hierdoor veel beperkingen opgelopen in het werken. Onze 2 kinderen hebben die periode geen schoolwerk kunnen doen en moesten naar alternatieven zoeken wat heel veel ongemakken! Door oa de vele telefoontjes die ik naar jullie en jullie monteurs heb moeten plegen heeft het me ook veel belminuten gekost en MB aan moeten vullen voor enigszins thuis te kunnen werken etc.
We betreuren dit zeer en vragen u om een tegemoetkoming van jullie kant!
Nogmaals wil ik u vragen naar de contactgegevens die we met jullie en de monteurs hebben gehad.
In afwachting van uw reactie verblijven we.
Vr. gr. dhr. J.Pijl klantnummer is 37746203.
Gewenste oplossing
tegemoetkomingDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.