Klacht OXXIO: geen internet

Pijl

Hierbij een klacht over internet van Oxxio.
Wil graag dat u inleest in de contactgeschiedenis, incl. loze beloftes van de kant van Oxxio, die we hebben gehad n.a.v. het overstappen van Internet naar jullie Oxxio per 06-04-2020. We hebben meerdere beloftes via telefoon, mail en sms van jullie en monteurs gehad maar zonder resultaat!
We zijn va vandaag klant bij KPN en hebben zonder problemen internet.
We hebben uiteindelijk van 6/4 tot 28/4 geen internet gehad. Ik werk gedwongen thuis omdat ik in de kwetsbare groep zit en hierdoor veel beperkingen opgelopen in het werken. Onze 2 kinderen hebben die periode geen schoolwerk kunnen doen en moesten naar alternatieven zoeken wat heel veel ongemakken! Door oa de vele telefoontjes die ik naar jullie en jullie monteurs heb moeten plegen heeft het me ook veel belminuten gekost en MB aan moeten vullen voor enigszins thuis te kunnen werken etc.
We betreuren dit zeer en vragen u om een tegemoetkoming van jullie kant!
Nogmaals wil ik u vragen naar de contactgegevens die we met jullie en de monteurs hebben gehad.
In afwachting van uw reactie verblijven we.
Vr. gr. dhr. J.Pijl klantnummer is 37746203.

tegemoetkoming

OXXIO
    Beste meneer Pijl,

Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak!

Ik heb de contacthistorie gelezen en het is inderdaad erg vervelend wat er allemaal gebeurd is.
    Helaas was dit ook voor Oxxio overmacht.

De diensten werkten niet op de gewenste datum door een technische issue. Dit is erg vervelend, maar dit kan gebeuren.
    De storingsmonteurs die wij hebben aangestuurd, hebben het probleem helaas niet kunnen verhelpen.
    Naar aanleiding hier van hebben wij de issue bij KPN gemeld, aangezien wij leveren op het netwerk van KPN.
    Zij hebben hier naar gekeken en geprobeerd 'onze lijn' te herstellen. Echter was dit ook voor KPN niet mogelijk.
    Zowel onze monteurs als de monteurs van KPN konden dit probleem niet verhelpen.
    Wel hebben wij alles geprobeerd om de diensten werkend te krijgen, wat helaas niet is gelukt!

Gelukkig werken je diensten bij KPN wel. Zij leveren op meerdere lijnen en vandaar dat de diensten bij KPN wel beschikbaar zijn op je adres.

Helaas kunnen wij je niet compenseren voor de dagen dat je zonder internet hebt gezeten.
    Normaal gesproken kunnen wij kosten crediteren op de factuur van de klant, als de klant een storing heeft gehad of een aantal dagen zonder diensten heeft gezeten.
    Omdat je geen klant bent bij Oxxio voor je Internet & TV, maar bij KPN, zal er geen factuur komen. Wij kunnen dan ook nergens op compenseren.

Nogmaals excuses voor het ongemak. Maar ik hoop dat je begrijpt dat het voor Oxxio overmacht was en dat wij alles hebben geprobeerd om de diensten werkend te krijgen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jeroen Meijer
    Senior Medewerker Oxxio Telecom

Ook een klacht indienen over OXXIO?