Klacht OXXIO: Geen respons n.a.v. klacht over jaarafreking.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 52596
Gebruiker
judith18
Datum
4 reacties

Details

De klacht

OP 11 februari mijn klacht per mail gestuurd aan Oxxio n.a.v. de jaarrekening die wij ontvingen. Een ontvangstbevestiging ontvangen dat ik binnen 5 werkdagen een reactie zou ontvangen. Op 20 februari een reminder gestuurd dat ik nog steeds geen reactie had ontvangen en het is nu 28 februari en nog steeds geen reactie.
Het is al een ongelovelijk slecht bedrijf die valse informatie verschaft maar nu maken ze hun reputatie waar door gewoon niet meer te reageren.

De oplossing

Een reactie op mijn klacht.

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,We vinden het zeer vervelend dat u geen reactie op uw klacht heeft ontvangen. We willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.Inmiddels is uw e-mail beantwoord door onze Klantenservice.We hebben u zojuist ook een e-mail gestuurd met een reactie op uw klacht en een voorstel. We horen graag van u.Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    judith18
    Datum
    Goedemiddag,
    U geeft aan dat er geen +/ €700 euro uit de voorschotcheck kan komen als ik hem regelmatig zou ingevuld hebben. Ik zou u vertellen dat ik hem een jaar lang heb ingevuld zeer regelmatig en in de wintermaanden praktisch elke week. Op het moment van het doorgeven van de meterstanden voor de jaarafrekening gaf hij nog steeds deze score aan. Ik begrijp dat deze het niet exact kan voorspellen maar een verschil van + 700 euro en 80 euro bijbetalen vind ik geen normale afwijking.
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,We begrijpen dat het vervelend is wanneer de voorschotcheck afwijkt met uw jaarafrekening. De afwijking is inderdaad groter dan verwacht. De voorschotcheck wordt door ons onderzocht.Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv
  4. Auteur
    judith18
    Datum
    Uitzoeken vind ik niet meer dan normaal maar daarmee krijg ik mijn geld niet terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
judith18
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?