Opgelost door OXXIO: Ik ben het niet eens met een na heffing en stuur brieven maar krijg GEEN reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181092
Gebruiker
Inge
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben het niet eens met een forse na heffing van Oxxio. Hierover zijn we al sinds maart 2016 aan het communiceren. Deze communicatie verloopt echter zeer eenzijdig en moeizaam. Ik vraag keer op keer om uitleg, maar krijg deze niet. Verder heb ik recent tot 2 x toe een brief verstuurd; op 9 juli en op 28 juli jl. Deze heb ik zowel gemaild als aangetekend verstuurd.
Ik krijg geen reacties op deze brieven. Wel blijft Oxxio mij aanmaningen sturen. Ik blijf om uitleg vragen en heb ook aangegeven dat ik anders naar de geschillencommissie stap.
Er wordt echter op geen enkele manier op mijn vragen en mijn brieven gereageerd.
Ben nu een beetje ten einde raad.

De oplossing

Ik zou graag een reactie op mijn brief krijgen. Ik ben namelijk van mening dat Oxxio flink wat steken heeft laten vallen over een periode van 12 jaar. Ik wil dan ook met hen tot een oplossing komen. Zij hebben fouten gemaakt die ze mij nu aan het aanrekenen zijn. Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Een fatsoenlijk gesprek over hoe dit op te lossen lijkt mij dan ook op zijn plaats. En enige vorm van excuses lijkt mij in deze ook op zijn plaats.

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste mevrouw Van Aken,

    Erg spijtig dat u geen goede uitleg krijgt over de nota en dat de herinneringen zich hebben opgestapeld.
    Ik kan mij goed voorstellen dat u een reactie wilt ontvangen. Ik adviseer u telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende afdeling op telefoonnummer 010 - 890 6921 zodat dit verder uitgezocht wordt. Dit aangezien die afdeling er al mee bezig is.

    Met vriendelijke groet,
    Malika
    Oxxio
  2. Auteur
    Inge
    Datum
    Ik heb nu zelf 2 x gebeld met het telefoonnummer dat in de reactie van Oxxio stond. Telefonisch krijg ik nu toezeggingen dat eea opgepakt en afgehandeld wordt. Ik heb hier alleen nog geen schriftelijk bericht van in welke vorm dan ook. Dit zou ik graag op korte termijn tegemoet zien komen.
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste mevrouw Van Aken,

    In verband met de afwezigheid van mijn collega Malika heb ik voor u nagekeken wat de stand van zaken is.

    Het verzoek is nog in behandeling en hier zal ook nog een terugkoppeling over worden gegegeven.

    Met vriendelijke groet,
    Sebastiaan
    Oxxio Webcare
  4. Auteur
    Inge
    Datum
    Ik ben blij dat mijn klacht nu is afgehandeld. Het heeft lang geduurd maar de oplossing is bevredigend en dit stel ik erg op prijs.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen