Klacht OXXIO: in contact komen met klantenservcie

sad Niet opgelost
Nopie##

n.a.v. jaarafrekening geprobeerd duidelijkheid te krijgen. Via chatvraag nagenoeg onmogelijk om snel en duidelijk reactie te krijgen (mag maar 75 letters gebruiken) dus dan maar via contactformulier (want bellen is niet gratis). Contactformulier is héééél onvriendelijk want als je inlogt moet je alsnog al je persoonlijkke gegevens invullen. Toch maar gedaan en dan krijg je via de mail een nietszeggend onduidelijk antwoord. Reply op mail is niet mogelijk, dus dan maar op zoek naar mogelijk mailadres klantenservice@oxxio.nl. Helaas kreeg ik deze reactie:
"De maximaal toegestane berichtgrootte is 0 kB. Dit bericht is 19 kB" dus dan moet je toch weer terug naar contactformulier met alle gevolgen van dien of toch maar bellen. Na veel gezoek op deze pagina terechtgekomen.https://www.oxxio.nl/stroom-en-gas
Rechtsonder via "vragen/even bellen" belverzoek ingediend.
Deze ontmoedigingstactiek, anders kan ik het toch niet kwalificeren, zou toch eigenlijk verboden moeten worden.
Gelukkig wordt ik nu wel teruggebeld en van een hele vriendelijke medewerker krijg ik het antwoord én een schriftelijke bevestiging van de gemaakte afspraak.
Als Oxxio de laatste mogelijkheid om klanten in contact te laten komen met haar klantenservice wat prominenter op hun website zichtbaar maakt, zou dat heel veel irritatie voorkomen en krijgen zij van mij een 10! Maar zoals het systeem nu is ingericht blijf ik steken op een 4-

gewoon antwoord geven op mijn vraag en klantenservice zodanig inrichten dat deze voor iedereen goed en snel toegankelijk is.

OXXIO is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over OXXIO?