Opgelost door OXXIO: Inloggen app niet mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 447445
Gebruiker
Mupje
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Inloggen op de app is niet mogelijk. aangezien je vrijwel alles via de app moet regelen is dit behoorlijk vervelend.

Gewenste oplossing

Zorg dat die app eens goed werkt. Bij vrijwel iedere update komen er nieuwe bugs bij.
Geboden oplossing
Wachtwoord niet veranderd maar werkt weer.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer of mevrouw,

    Wat vervelend dat het inloggen niet werkt. Ik heb er naar gekeken en ik zie niets dat afwijkt. Wij kunnen wel uw account in. Heeft u al geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken? Ik heb nog wat gesleuteld aan het account. Als u nog één keer kan proberen een nieuw wachtwoord aan te maken en daarna opnieuw proberen in te loggen en dit werkt nog steeds niet, dan hoor ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mitchel, Oxxio Webcare
  2. Auteur
    Mupje
    Datum
    Het werkt weer. Bedankt

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen