Klacht OXXIO: intercontrol box

alexbiemans@online.nl

nou is ons contrakt verlengd dat we intercontrol box moeten krijggen nou 4 maanden later heb ik de code voor te bestellen nog steets niet thuis elke week op gebeld zeggen ze elke keer dat ze een email terug koppeling verwachten van die afdeeling die er over gaat niks gebeurt er ze verlengen de contrakt ze kunnen dat niet naar komen .

dat we de code krijgen van die intercontrol box

OXXIO
    Beste klant,Naar aanleiding van uw bericht hebben we uitgezocht waarom er vertraging is ontstaan bij uw verlenging.Kort nadat u uw overeenkomsten met Oxxio heeft verlengd, heeft Oxxio een opzegging uit uw naam ontvangen van een andere leverancier. Hierdoor is uw verlenging met Oxxio niet doorgegaan.Aangezien u klant bent gebleven van Oxxio zijn we nu aan het kijken naar een passende oplossing. Naar verwachting zal uw overeenkomst, zoals u deze in eerste instantie had verlengd, begin volgende week zijn aangepast. Als dit is doorgevoerd nemen we direct contact met u op.Met vriendelijke groet,Michaël
    Oxxio Nederland bv
    alexbiemans@online.nl
    er is nooit bij ons bekent dat er naar nieuwe enrgie maadschapij en vooral geen contakt mee gehad vanaf mei is het contrakt verlengd en geen code thuis gekregen 5 maanden elke week bellen komen julie met deze smoes zorg maar dat jullie het contrakt wat wetelijk is vast gelegd na komen ..
    vriedndelijke groeten
    graag bellen deze week
    OXXIO
    Beste klant,Zojuist hebben we telefonisch contact opgenomen met uw partner. We hebben inmiddels uw verlengingsvoorstel doorgevoerd. Gisteren heeft u een e-mail van Paradigit ontvangen met een code om uw tablet te bestellen.Ik ga er van uit hiermee goed van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Michaël
    Oxxio Nederland bv

Ook een klacht indienen over OXXIO?