Klacht OXXIO: Ipad actie oxxio

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 52568
Gebruiker
Paulavan den bosch
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb me een paar maanden geleden aangemeld bij oxxio nadat ze huis aan huis hebben gelopen,bij mijn vader in de flat.
Nu vragen ze natuurlijk van welke rekening het voorschotbedrag moet worden afgeschreven,ik zei dat het van me partner zijn rekening af moet want die betaald het gas en licht,ze hebben het nummer genoteerd maar mijn naam erbij gezet.
Nu heb ik elke dag gebeld naar oxxio omdat de naam niet klopte,en hun verteld wat er wel bij het nummer moest staan.
Zo gezegt zo gedaan,ging het al mis met die 0,01 cent die eerst eraf moest om je rekeningnr te controleren.
Daarna moeten ze het termijn bedrag 1 x kunnen incasseren van je rekening om voor die ipad actie kunnen gaan,ze zeggen dat het eraf is maar er is niets van me rekening af terwijl het er gewoon op staat. Ik mag zelf niets overmaken anders geld die actie niet meer. Ik ben hier zo boos over,want ik leg straks een maand achter en geen ipad omdat hun de naam niet aanpassen,en ga geen twee maanden betalen .

De oplossing

Ik vind dat ze hun afspraak met de datum van afschrijving moeten nakomen,en dat ze alles goed aanpassen,en niet iets beloven dat ze niet nakomen.
Ze zouden de 24ste afschrijven ,toen de 28 ste maar het geld staat er nog steeds op.
Ik wil zelf het bedrag overmaken om niet achter te komen,maar mag niet want dan krijg ik die ipad niet.
Ik wil gewoon mijn rekening betalen,en geef me gewoon die ipad code,maar laat mensen niet wachten en in de schulden komen,terwijl het geld er op staat.

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Paulavan den bosch,We vinden het zeer vervelend dat uw rekeninggevens verkeerd geregistreerd zijn bij uw aanmelding. Hierdoor hebben we inderdaad het eerste voorschotbedrag niet van uw rekening kunnen incasseren. We zijn blij om te horen dat u graag wilt betalen en u dit zelfs handmatig wilt doen. We hebben inmiddels uw betaling op 3 maart 2014 ontvangen.We zien dat er inmiddels twee keer een wijziging rekeningnummer door u verwerkt is in uw Mijn Oxxio account. Op 27 februari 2014 hebben we uw maandelijkse voorschotbedragen van uw rekening geprobeerd te incasseren. Helaas zijn de bedragen de volgende dag weer teruggeboekt door uw bank omdat het rekeningnummer geblokkeerd zou zijn.Omstreeks 24 maart zullen we de voorschotbedragen voor april 2014 van uw rekening incasseren. Als deze incasso slaagt, zorg ik ervoor dat u zo snel mogelijk de unieke actiecode ontvangt. Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv
  2. Auteur
    Paulavan den bosch
    Datum
    Ik ga hier niet mee akkoord, en waarom niet,die fout was door jullie gemaakt en nu moet ik nog een maand wachten op de code.
    Ik heb telefonisch contakt gehad met Maartje van Tilburg, die had jullie een bericht achter gelaten om eventueel die code vrij te geven omdat jullie een fout hadden gemaakt.
    Ik moest vijf dagen wachten en zou dan bericht ontvangen, wat nog steeds niet gebeurt is.
    En het zou de 22ste worden afgeschreven en niet de 24ste.
    Nu moet ik dus weer wachten, jammer hoor oxxio
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste Paulavan den bosch,
    We begrijpen dat het vervelend is dat u de code nog niet heeft ontvangen. We hebben u een e-mail gestuurd met uitleg hierover.We hebben de voorschotbedragen van het door u doorgegeven rekeningnummer geïncasseerd en de door u doorgegeven tenaamstelling. Helaas is deze incasso teruggeboekt door uw bank met als reden dat het rekeningnummer geblokkeerd is. Helaas kunnen we de unieke actiecode pas toesturen wanneer we de voorschotbedragen onherroepelijk hebben kunnen incasseren. Omstreeks 22 maart 2014 zullen we de voorschotbedragen voor april 2014 van uw rekening incasseren. Wanneer deze incasso slaagt, wordt de unieke actiecode binnen twee weken naar u verstuurd.Met vriendelijke groet,Suze
    Oxxio Nederland bv
  4. Auteur
    Paulavan den bosch
    Datum
    Rekeningnr is niet geblokkeerd , hun hadden de verkeerde naam bij de rekeningnr gezet.
    Als ze dat in 1 keer goed hadden gedaan , konden ze gewoon afschrijven.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paulavan den bosch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen