Klacht OXXIO: ipad niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 28542
Gebruiker
xpelair
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ipad niet ontvangen. Code voor het bestellen van de ipad ontvangen, besteld bij paradigit. Na enkele maanden gebeld en toen zeiden ze dat de code nooit is gebruikt, en dat de code nu is verlopen en ik geen recht meer heb op de ipad.

Gewenste oplossing

Ik wil alsnog een ipad.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Beste heer Bunschoten,Wij hebben u meerdere malen op de hoogte gebracht van het feit dat uw Ipad code bijna was verlopen. U heeft hier helaas geen actie op ondernomen. Daarnaast hebben wij de levering noodgedwongen moeten beëindigen wegens uw openstaande saldo. Helaas kunt u uw Ipad niet meer aanvragen.Hopende u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.met vriendelijke groet,Fabienne
    Oxxio Nederland B.V.
  2. Auteur
    xpelair
    Datum
    Ik heb de ipad gewoon besteld binnen de termijn. Maar niet ontvangen. Paradigit zegt dat de code nog niet is gebruikt. Mensen PAS OP met deze actie!!
  3. Auteur
    OXXIO
    Datum
    Geachte heer Van Bunschoten,Wij hebben uw klacht reeds per e-mail besproken.
    Wij gaan er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Fabienne
    Oxxio Nederland B.V.
  4. Auteur
    xpelair
    Datum
    Ze blijven zich verschuilen achter allemaal woorden. Ipad beloven en niet leveren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over OXXIO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen