Klacht OXXIO: ipad niet ontvangen

xpelair

Ipad niet ontvangen. Code voor het bestellen van de ipad ontvangen, besteld bij paradigit. Na enkele maanden gebeld en toen zeiden ze dat de code nooit is gebruikt, en dat de code nu is verlopen en ik geen recht meer heb op de ipad.

Ik wil alsnog een ipad.

OXXIO
    Beste heer Bunschoten,Wij hebben u meerdere malen op de hoogte gebracht van het feit dat uw Ipad code bijna was verlopen. U heeft hier helaas geen actie op ondernomen. Daarnaast hebben wij de levering noodgedwongen moeten beëindigen wegens uw openstaande saldo. Helaas kunt u uw Ipad niet meer aanvragen.Hopende u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.met vriendelijke groet,Fabienne
    Oxxio Nederland B.V.
    xpelair
    Ik heb de ipad gewoon besteld binnen de termijn. Maar niet ontvangen. Paradigit zegt dat de code nog niet is gebruikt. Mensen PAS OP met deze actie!!
    OXXIO
    Geachte heer Van Bunschoten,Wij hebben uw klacht reeds per e-mail besproken.
    Wij gaan er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Fabienne
    Oxxio Nederland B.V.
    xpelair
    Ze blijven zich verschuilen achter allemaal woorden. Ipad beloven en niet leveren.

Ook een klacht indienen over OXXIO?