Klacht OXXIO: Jaarnota 2019 klopt het niet

Salim

Jaarnota 2019 klopt het niet.

Geachte Mevrouw/Meneer,

Volgens jullie systeem zou ik dit jaar 2019 geld terug krijgen maar helaas dat dit niet gebeurd is, zie aub het verbruiken van gas en stroom bijna 5 manden onder € 100. Ik had een betaalregeling over jaarnota 2018 en maand December 2017 januari 2018 en april 2019 met DAS geregeld.
Ik betaal € 100 aan Oxxio per maand.
Ik vind het heel raar dat ik geld moet terug betalen.

Ik hoor het graag van u,
Alvast bedankt,
Met vriendelijk groet,
Salim, Cederstraat 69, 5213 EJ ‘s-Hertogenbosch.

OXXIO
    Beste heer/mevrouw Salim,

Ik kan goed begrijpen dat dit voor verwarring kan zorgen. Op de screenshots die u bijgevoegd hebt zie ik alleen het verbruik terug van januari tot en met oktober 2019. Op de jaarnota is het verbruik meegerekend vanaf 28-10-2018 tot 28-10-2019. Dat zijn de 12 maanden van de contractperiode. Op de jaarnota ziet u terug dat er in totaal voor €1404,71 is verbruikt en dat er €1314,- aan termijnbedragen is betaald. Het verschil van €90,71 moest dus nog bij worden betaald. Daarnaast is het nieuwe termijnbedrag van november van €127,- ook alvast meegerekend. Het bedrag op de jaarnota was dan ook €217,71.

Ik hoop dat ik het zo wat duidelijker heb kunnen maken voor u.

Mitchel, Oxxio Webcare
    OXXIO
    Beste heer/mevrouw Salim,

In uw account kunt u pas uw verbruik zien vanaf 15-01-2019. Dit komt, omdat er toen pas toestemming is gegeven voor het uitlezen van de meter. Op de jaarnota rekenen wij vanaf 28-10-2018. De maanden november, december en de halve maand januari missen dus nog in uw verbruiksoverzicht in de app.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is.

Mitchel, Oxxio Webcare

Ook een klacht indienen over OXXIO?